¤ô§ô¤*~المغازل الاسكندرانى~*¤ô§ô¤
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهداء لحبيبى ((( fofo )))

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

وداعا لسنه 2009

كاتب الموضوعرسالة
elraik_2000
عضو جديد لانج
عضو جديد لانج
elraik_2000

المدينه /البلد : مصر

وداعا لسنه 2009 Empty
مُساهمةموضوع: وداعا لسنه 2009   وداعا لسنه 2009 Icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 4:55 am

[color=blue][font=Arial Black]عاد من جديد [/font][/color]
دايما بحب اكون جاي ومعايا جديد والجديد اللي اتيت بيه هو موضوع اتمني الكل يستفاد منه
علي خط النهايه وصلنا لاخر ايام 2009 ونستقبل بعدها البوابه الكبيره اللي هتوصلنا ل 2010 واللي عاوز يدخل البوابه الجديد لازم ياخذ نسخه من المفتاح
تعالو نشوف ايه هو الموضوع بقي انا هقترح عيكم جميعا ان سنه 2009 كان فيها 12 شهر واكيد كل واحد عدي عليه الشهور دي نشوف كده راي كل واحد فيكم في ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مش هطول عليكم كل واحد مباح له انه يحكي علي موقف واحد بس سبب له شئ من الحزن ومباح له كمان يحكي موقفين فيهم فرحه لان دايما الفرحه مهما كانت في حياتنا شئ مهم اكيد كمان الاحزان اتخلقت في الدنيا وابدء بنفسي وهقول ليكم
مر بيا مواقف كتير جدا من اول 2009 الي الان ولكن اصعبهم كان موقف عمري ما اتخيلت اني اكون فيه وكان في منتصف العام اني لقيت نفسي واقع في مشكله كبيره اوي اوي مع مع ناس عمر الرحمه ما دخلت بابهم ولكن ربنا اكبر واعظم لقيت من عند ربنا المشكله دي انتهيت من غير ما اخسر اي شئ ولكن تركت جوايا اثر عمري ما هنساه ............
نشوف حظي في الفرحه
انا سعيد جدا ان ليا ناس احبها وتحبني
كنت ماشي في مشوار كبيرومهم اوي بداته من اول العام والحمد لله النتيجه في النهايه ربنا قالي كلمته ونصرني علي الكل والمكافاه كانت من عندي ربنا اللهم لك الحمد ولك الشكر
وفي يوم من الايام كنت اتمني رساله توصل لاغلي الناس عندي والحمد لله وصلت وكان خبر الوصول شئ فرحني من جوايا
اتمني الموضوع يعجبكم جميعا واتمني تكون سنه سعيده علينا وعليكم واللي ملحقش يحقق امنيه في السنه دي اتمني تتحقق في 2010 لاني هتمني من ربنا انه يحقق ليافي 2010 اجمل امنيه في عمري كله
يا تري مين هيشارك معايا عشان ياخذ نسخه من مفتاح بوابه 2010

وداعا لسنه 2009
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فساتين زفاف 2009 | فساتين زواج 2009
» نكت 2009
» مسجات حب 2009
» اغرب ديكورات لعام 2009
» نغمات... البوم ... محمد المجذوب 2009